Firewall

    Firewall = paravan de protectie – termen folosit in retelele de calculatoare.

   In calatoria mea prin viata am intalnit multi oameni. Unii imi sunt si azi prieteni, altii cunostinte, iar cu altii n-am pastrat legatura.

   Imi place sa analizez. Oameni, situatii, intamplari. In general, inainte sa judec pe cineva, incerc sa inteleg. In cercul de prieteni am inclus persoane care, zic eu, au „firewall-ul setat pe on”. Sunt cativa pe care, la prima vedere, i-am considerat egoisti sau increzuti sau superficiali. M-am inselat si ma bucur ca a fost asa.

   Acesti oameni mi-au devenit prieteni, unii apropiati, in care am incredere si pe care ma pot baza. In general, oamenii care ridica un „zid” in relatiile cu alti oameni, sunt persoane sensibile, corecte, loiale, dar care au fost dezamagite si prefera sa pastreze distanta. De multe ori sunt gresit intelese. O data ce au fost ranite, isi activeaza firewall-ul, de care nu poti sa treci decat daca indeplinesti anumite conditii: esti sensibil, nu ai interese ascunse, esti corect, stii sa si asculti problemele altora, nu doar sa te plangi de ale tale, stii sa respecti.  Dupa ce ai trecut de acel zid de protectie, poti fii sigur ca prietenia o sa fie durabila si de calitate. Adevaratii prieteni sunt cei pe care ii chemi in momentele frumoase ale vietii, iar in cele grele vin nechemati.  

 

3 gânduri despre &8222;Firewall&8221;

  1. nick2255 zice:

    Niciodată nu trebuie neglijată, totuși, prima impresie, aceea furnizată de fler. Flerul este nativ, se înșeală rar și este educat greu, prin experiență îndelungată.
    Există multe prietenii prăbușite după ce au trecut cu flori peste zid… Unul din motive este că multe dintre ele sunt de conjunctură și, precum marfurile, au devenit prietenii… comerciale. Prieteni adevărați sunt puțini și numai cei care au vechime de 40 de ani. Eu am unul singur!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

