Bravo, pustiule!

   Bravo, pustiule! Suntem mandri de tine! Suntem recunoscatori si fericiti ca te avem, ca esti sanatos si istet. Esti un copil normal, cu multe calitati: frumos, istet, carismatic, ai umor.

   „Ce greseala este sa crezi ca un copil, pentru ca e mic, poarta in el visuri minuscule!” (George Enescu). Visul tau e  sa ajungi „numarul 1„. Eu iti urez sa-ti urmezi visele si sa le dai aripi!

   Ne-ai aratat de multe ori ca, daca iti place ceea ce faci, nu ai cum sa nu reusesti. Iar azi, poate mai mult ca niciodata, ai luptat si ai reusit. Am sperat si am avut incredere ca o sa castigi, chiar daca a fost greu. Pentru noi e mare lucru, victoriile tale (sportive) din ultimele doua zile ne-au ajutat sa invatam ca, daca te mobilizezi, poti intoarce lucrurile in favoarea ta. Ne-ai dat o lectie.

   Nu pot sa descriu in cuvinte ce am simtit la finalul meciului, cand, de bucurie, te-ai tavalit pe teren. Cand am vazut in ochii tai fericirea in forma pura. Recunosc, am avut emotii in timpul meciurilor, chiar daca nu ti-am aratat si am incercat mereu sa te incurajam. Probabil asa va fi mereu, o sa invatam o data cu tine, o sa ne bucuram impreuna la victorii si o sa suferim alaturi de tine cand o sa pierzi. Asa e in sport, ca in viata. Pot doar sa te asigur ca vom face tot ceea ce depinde de noi, ca o sa te sustinem neconditionat.

   Esti minunat si te iubim!

5 gânduri despre &8222;Bravo, pustiule!&8221;

Lasă un răspuns

