Motive

   Au fost momente in viata cand lumea mea s-a prabusit. Si eu o data cu ea. In cadere nu m-am agatat de nimeni si de nimic. N-am putut sau n-am avut de ce. Dar m-am ridicat de fiecare data. Mai puternica. M-am scuturat de cenusa si mi-am deschis aripile. Am invatat cate ceva din toate. Am invatat ca POT, ca trebuie sa am multa incredere in mine si ca trebuie sa depasesc cu fruntea sus toate problemele.

    Acum e altfel, de cand pe cerul meu stralucesc doua stelute. Eu le deschid calea, iar ele imi lumineaza viata. Acum nu mai cad. 

   🌞🌞🌞

 

5 gânduri despre &8222;Motive&8221;

Lasă un răspuns

