Eu

   1 iulie, atunci am creat acest blog. In joaca. Aveam cateva idei in minte, pe care mi-am propus de mult sa le astern pe hartie.

   Eu sunt o persoana normala. Am treizecisi… de ani, casatorita, am 2 copii, serviciu…ca orice om normal. Azi am primit mesaje de la rude si cunoscuti, care m-au felicitat pentru postarile mele, le-a placut ce am scris, dar s-au mirat, nu stiau ca eu stiu sa scriu. Sincer, nici eu nu stiam ca stiu sa scriu.

   Serios vorbind, eu nu stiu sa scriu un articol in adevaratul sens al cuvantului. Eu stiu doar sa vorbesc. Muuuult de tot. Da, eu vorbesc mult. Asa m-am nascut. Tatal meu zicea mereu ca seman cu matusa mea, Anisoara, sora lui, ca nu ne tace gura deloc. Ea si cu mine vorbim cel mai mult din tot neamul (si avem neam mare – ne zice „a lu’ Gasitu'”, fiindca stra stra-bunicul nostru a fost gasit si adoptat). Cand ne intalnim, trebuie sa stai la rand ca sa vorbesti.  Dar suntem amuzante.

   Cum spuneam, eu aici nu scriu, eu doar vorbesc. Despre viata, copii, nutritie, sanatate, frumusete, despre mine si despre altii…subiecte gasim. Noi sa fim sanatosi!

    V-am pupat! Pe curand!

2 gânduri despre &8222;Eu&8221;

Lasă un răspuns

