Paste cu legume, un pranz usor si delicios

   E vara si e cald, e perioada din an in care gasim cele mai multe fructe si legume, pe care le putem folosi in cele mai delicioase retete. Azi va propun o reteta de paste cu legume calite usor; e delicioasa, colorata si se prepara foarte rapid. Avem nevoie de urmatoarele ingrediente (pentru 3 portii):

1 ceapa mare
4, 5 catei de usturoi
2 morcovi
1 ardei capia rosu
1/2 radacina telina potrivita ca marime
1 tija si frunze de telina
2 rosii
1 dovlecel
2 linguri ulei de masline
sare, piper dupa gust

   Legumele se curata de coaja, se spala, apoi se taie; eu le-am taiat fasii subtiri, in stil chinezesc. Incalzim o tigaie, apoi punem uleiul. Cand si uleiul s-a incins, punem la calit legumele, mai putin rosiile si dovlecelul, pe care le vom adauga ulterior. Le lasam la calit 3, 4 minute, la foc mediu, dupa care punem capacul si le lasam inca 3 min la innabusit. Adaugam rosiile taiate marunt si le lasam 5 min cu capacul pus. Adaugam si dovlecelul, sarea (eu folosesc sarea de Himalaya) si pierul dupa gust si mai lasam 2 min la foc mic.

   Separat, se fierb pastele; astazi am folosit paste fusilli tricolore, de la Agnesi,pe care le-am lasat 9 min la fiert, apoi le-am pus sub jet de apa rece.

   Iata ce a iesit:

20160630_145607-1

Deasupra, puteti presara parmezan, patrunjel sau oregano, dupa gust. Pofta buna!

2 gânduri despre &8222;Paste cu legume, un pranz usor si delicios&8221;

Lasă un răspuns

