Obiecte decorative realizate manual

Idei de refolosire a borcanelor de sticla ­čĺí

┬á ┬á Cu totii suntem tentati sa adunam, sa pastram tot felul de lucruri, in ideea ca mai tarziu le vom folosi….cumva. Timpul trece, iar ┬ácand ne apucam sa facem curatenie generala, constatam ca unele obiecte ocupa locul degeaba si le aruncam. Asa mi se intampla si mie uneori. Recent, cand m-am apucat sa fac ordine in fiecare coltisor al casei, am descoperit in debara mai multe borcane de sticla cu forme diferite. Unele dintre ele mi-au atras atentia in mod deosebit si mi-a venit ideea sa le transform in obiecte de decor. Azi o sa va arat si voua ce-a iesit:

# un borcan cu forma deosebita, in care imi amintesc cum mama punea an de an dulceata; daca ma gandesc bine, are intre 20 si 25 de ani Ôś║ ma mir ca n-am „reusit” sa-l spargem:

20160701_141048

…locul lui acum nu mai este in debara sau intr-un dulap de bucatarie, ci in dormitor, pe polita, servind drept vaza pentru flori.

20160701_141732

# dupa ce am terminat crema de ciocolata, in acest borcan am pus niste pietricele din sticla, care stateau si ele uitate intr-un cosulet. Acum, impreuna, au o stralucire aparte:

20160701_143349

# scoici, pietricele, nisip negru de pe plaja din Tenerife si ….un borcan, arata cam asa:

20160701_144403-1

# alte scoici si un borcanel de iaurt Ôś║:

20160701_144909

# un con, cateva ghinde, un borcan si o husa de sticluta de parfum…mai multe vedeti in imagine:

20160701_153002-1

# si ultimul, dar nu cel din urma,e borcanul cu amintiri:

20160701_154237-1

20160701_154300-1

 

Anun╚Ťuri

Las─â un r─âspuns

