Mic dejun de vara

   De la o vreme tot incerc sa mai dau jos din kilogramele acumulate inca de pe timpul sarcinii, dar ele se incapataneaza…sau eu nu fac ce trebuie. Am citit, m-am documentat, am analizat…nu sunt adepta dietelor. Adica ori am un stil de viata sanatos, ori nu; chiar nu pot sa tin o dieta timp de o luna, sa ma infometez si sa ajung sa „cad din picioare” doar de dragul de a slabi.

Asa ca am trecut la treaba. Am redus treptat numarul feliilor de paine, mananc consistent dimineata si la pranz, iar seara dupa ora 19 nu mai mananc nimic. Si ma simt bine, mult mai bine, decat inainte, cand mancam orice si la orice ora.

Sa revenim la micul dejun. Azi dimineata mi-am preparat ceva sanatos, racoritor, satios si dulce, adica:

1 iaurt grecesc (eu il prefer pe cel cu grasime 10%)
2 lingurite fulgi de hrisca
2 lingurite stafide
1 lingurita miere

20160701_171347

20160701_171413

– se amesteca toate ingredientele de mai sus si se lasa cam 10 min, sa se intrepatrunda gusturile si sa se hidrateze fulgii de hrisca.

20160701_171632

Pofta buna!

 

Lasă un răspuns

